مجازی .....

خرید بک لینک
امروز رفتم خونه دوستم .... ینی هر سری میگه بیا ولی یا من اینجا نبودم یا حال و حوصله نداشتم .. خوش گذشت ....جدا از جیغ جیغای دخترش .... نمیدونم چرا من اصلا از بچه خوشم نمیاد .... از صدای بچه متنفرم .... خلاصه عصر برگشتم خونه ... خابیدم تا افطار ....صب داشتم ب مریم میگفتم من افسرده ام....کلی بهم خندید میگف تو بهم بگو معنی افسردگی چی میشه ... نمیدونم چرا کسی باورش نمیشه ... شاید زیادی بگو بخند دارم ... کاش همه چی ب ظاهر بود .... از درونم داغونم.... مثل چن وقت پیش یکی از بچه ها ک چن ساله ندیدمش یهو پیام داد مریم ی روانشناس سراغ دارم میری .... تعجب کردم گفتم چطور ؟؟؟ گف آخه از پروفایلات معلومه مشکل داری .... ی روز شاد میزاری ی روز غم میزاری ی روز انگار میخای بری جنگ .... فاطمه هم میگف هروقت من میخام از حالت باخبرشم پروفایلاتو میبینم .... همه چی مجازیه .... احساس میکنم خودمم دیگه واقعی نیستم .... واس همین تو ی حرکت ناگهانی همه برنامه ها رو حذف کردم البته فعلا ..... ببینم چطور میشم.....

اندر احوالات من... ...

ما را در سایت اندر احوالات من... دنبال می‌کنید

برچسب: مجازی امیرکبیر,مجازی سازی,مجازی دانشگاه تهران,مجازی تی وی,مجازی علم و صنعت,مجازی پارس,مجازی پیام نور,مجازی مهدویت,مجازی بورس,مجازی شیراز, نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: يکشنبه 21 شهريور 1395 ساعت: 0:18

صفحه بندی