پ ن ... ماه رمضون هم ب آخر رسید ... دیگه خدا ب لطف و کرم خودش و نادیده گرفتن غرغرای من ازم قبول کنه این نماز و روزه های ناقص منو .....
پ ن .ـ.. ب ی نتیجه رسیدم اینکه هر وقت حالت بده و افسردگی داری چاره اش فقط آرایشگاه رفتنه....آدم خودشو میبینه بعدش ذوق مرگ میشه... من الان همچین حسی دارم...
پ ن ... حرفی ندارم ....
اندر احوالات من... ...
ما را در سایت اندر احوالات من... دنبال میکنید
برچسب: ی دیوونه,دیوونه ی کربلاتم از بچگی مبتلاتم,دیوونه ی کربلاتم,دیوونه ی کربلاتم جواد مقدم,دیوونه ی عاشق,دیوونه ی من,دیوونه ی بی احساس,دیوونه ی حسینم,دیوونه ی شهر شما عاشقه,دیوونه ی تنها, نویسنده: بازدید: 24