من و بابا رفته بودیم پیاده روی ک لطف و رحمت خدا شروع کرد ب باریدن .... چقدددد خووووووبه پیاده روی تو باروووون... بعد مدتها ی فاز خوب ...
ببار بارون که اینجا شکل زندونه ببار بارون دل بی طاقتم خونه
امروز تاریخ عاشقانه بود ...۹۵/۵/۵....
اندر احوالات من... ...
ما را در سایت اندر احوالات من... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42