اندر احوالات من...

متن مرتبط با «میشه خدا رو حس کرد» در سایت اندر احوالات من... نوشته شده است

میشه .......

  • نیلوبلاگ

    xa0 xa0 میشه .......xa0 xa0...

    ادامه مطلب
  • باروووون ....

  • نیلوبلاگ

    چ میکنه بااااروووووون .....خدایا شکرت .... من و بابا رفته بودیم پیاده روی ک لطف و رحمت خدا شروع کرد ب باریدن .... چقدددد خووووووبه پیاده روی تو باروووون... بعد مدتها ی فاز خوب ...xa0 xa0 ببار بارون که اینجا شکل زندونه xa0 xa0 xa0ببار بارون دل بی طاقتم خونه xa0 امروز تاریخ عاشقانه بود ...۹۵/۵/۵.... xa0 xa0...

    ادامه مطلب