
xa0 xa0 میشه .......xa0 xa0...
ادامه مطلب
چ میکنه بااااروووووون .....خدایا شکرت .... من و بابا رفته بودیم پیاده روی ک لطف و رحمت خدا شروع کرد ب باریدن .... چقدددد خووووووبه پیاده روی تو باروووون... بعد مدتها ی فاز خوب ...xa0 xa0 ببار بارون که اینجا شکل زندونه xa0 xa0 xa0ببار بارون دل بی طاقتم خونه xa0 امروز تاریخ عاشقانه بود ...۹۵/۵/۵.... xa0 xa0...
ادامه مطلب