ایمان دارم ..... ب آینده ایمان دارم ....xa0 تا زمانی ک حداقل ب دوتا از اون( آرزو خیالپردازی فانتزی ) نمیدونم اسمش چیه نرسم اینجا نمینویسم .....xa0...